tisdag 24 mars 2009

Vilken kväll!!!!!

Vilken sjuk, härlig och oväntat underbar kväll. Efter två perioder satt man där med huvudet i händerna och svor över Taifs ineffektivitet. Vad som sedan hände i tredje är precis det som behövdes, en vändning, en nystart, ett avstamp uppåt...
Först ett tidigt kvitteringsmål, sedan flera jobbiga utvisningar och hjärtat i halsgropen. Hoppet i Haparanda tändes men det var ändå inget man riktigt trodde på, men när sedan Taif äntligen trycker dit 3-2 gör Löven 2-2 strax efter. Eufori och 7 åringen undrade varför jag skrek, hade jag slagit mig? 3-2 slut och redan där var man grymt nöjd, att sedan Asplöven snuvar Örebro på bonuspoängen är mer än jag nånsin kunnat hoppas på. Jag bara sitter här och ler, ett leende som går från öra till öra.. nu är vi med ordentligt, nu kör vi!

Gjorde färdigt trappan idag, kommer ni ihåg hur den såg ut?

Före



Efter



Sjukt skönt att ha det gjort, får se hur många dagar den får vara hel innan första elgittaren studsar ner....

Vinst idag igen faktiskt, Växjö (tvi tvi), Rögle och Taif såg till att det klirrade till igen.. GOTT!!

Vilken fest det kan bli på fredag, har funderat mycket på hur det skulle se ut på läktaren om det nu skulle skitit sig idag. De tankarna kan man slå bort nu och bara längta till fredagen.Kommer bli fest både på isen och läktaren, det ska bara vara 3 poäng det finns inget annat. Fan vilken underbar kväll!! Tack Taif och tack Asplöven!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skål för Löven, Skål för Tingsryd och Skål för Trappan!