söndag 29 mars 2009

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Min stackars stackars kropp får nu lida för gårdagens utsvävningar. Måste ändå säga att det var länge sedan jag hade så kul som igårkväll. Mycket folk, bra musik och ölen flödade i strid ström. Var minsann t.o.m uppe en KORT sväng på dansgolvet men insåg snabbt mina begränsningar och höll mig till det jag kunde. Hamnade bredvid en skön kille som heter Ralf, han har nog ingen lever typ för maken till att hälla i sig pilsner finns nog inte. Öl på öl slinker ner och killen rör inte en min, ska kanske tilläggas att han är 2 meter och väger 130 kilo så visst finns det plats. Intressant att jag träffat både världsmästaren i pilsnerdrickning och densamma i grogghävning inom loppet av några veckor. Givetvis ska jag hamna just bredvid dem och därför är läget som det är idag....

Idag ska 7 åringen på hockey, han har tjatat flera gånger så nu var det dags tyckte jag. En godispåse och en läsk så klarar han sig ett bra tag när han och kompisen står och trycker näsan mot plexit matchen igenom.
Matchen vinner vi för övrigt för att vi måste, det bara är så.

Vid mitt bord satt även en fager blondin som tankade på rätt bra och efter några timmar frågade hon om min ålder. Jag förklarade snällt att jag var snart 32 år och hade två barn, blondinen bara tjöt och sa att hon trodde jag var 25 och att jag kunde varit hennes son. Jo jo man är ju ung och vacker som sagt...

Som om inte huvudvärken var nog så ska vi ställa om klockan så en timme försvinner, just idag som man behöver den där timmen extra mycket.... Fan...

Hockey och sedan en kebabsluring till kvällsmat, en söndag som gjord för en kung!

Inga kommentarer: