söndag 15 mars 2009

Nere på jorden igen..

Ikväll blir det ett kort inlägg då krafterna tryter efter gårdagens kalas, mer om det imorgon.
Jaha, 3-1 i baken och hade inte grabbarna landat innan lär de väl ha gjort det nu. Lite jobbiga mål när man precis blivit fulltaliga efter utvisningar kan tyckas men eftersom jag inte sett matchen får man väl läsa sig till scenariot.
Bara att glömma detta och ge järnet på onsdag då Nybro kommer till Templet. Vinner vi den ser det bra ut igen och det är givetvis både Tisse och grabbarna medvetna om. Förluster som denna kommer och det gäller att kunna skaka av sig det snabbt och rikta fokus framåt på nästa match. Efter all vacker hockey jag sett i vinter vägrar jag tro att vi inte ska kunna vara med där uppe när det drar ihop sig. Så upp med huvudet gott folk, visst fan svider det i hjärtat men vi vet precis hur bra grabbarna är och jag är övertygad att de vill visa det på onsdag!

Som om inte Taifs förlust vore nog är jag nu tvingad att se reprisen av Melodoífestivalen då hela familjen utom jag tydligen är schlagerfreaks.... tack för det..

Inga kommentarer: