fredag 6 mars 2009

Imorgon smäller det!!

Godafton kamrater. Hoppas ni hunnit få i er en bit mat och nu är i full gång med att hälla upp första fredagsgroggen. Jag menar lite vaselin för själen kan man väl vara värd en kväll som denna, inte minst för att dämpa nervositeten inför morgondagen.
Ja det blir en lång grönvit dag imorgon med tidig avgång och sen hemkomst, men vad gör det när äntligen allvaret drar igång på riktigt. Över 40 mil till Nyköping och det lär finnas tid till att både reda ut världsproblemen och berusa sig, två flugor i en smäll så att säga... Tack Jonte för det!
Matchen då? Jag tror på vinst såklart, efter att ha sett Taif en hel säsong vet man potentialen i laget och Nyköping ska vara riktigt bra om de ska lugga de grönvita.
Säg 4-2 till Taif, Jacobsson sänker Sjösten och Blomman avgör. OK?

Har blivit oförskämt förtjust i Minttu på sista tiden, livsfarlig dryck. Lägg den i frysen ett tag, ta fram den när det ska gasas på ordentligt och skruva upp volymen. Kan inte misslyckas...

Jaha där tog min tv kväll slut, klockan slog 20 och plötsligt är ingeting i världen viktigare än det här djävulens påfund Lets Dance. Varför varför varför???
Youtube min vän tack för att du finns...

Hoppsan där kom sambon med ett glas vin, då kanske man kan få..... eller nä förmodligen inte...

Plattläggning idag på jobbet... Nu börjar den tiden på året när folk lägger ner sjuka summor på att få lite sten lagda i sina trädgårdar. Visst är det kul och visst blir det fint men det är också ett jäkla ryggkrökande. Samtidigt är det alltid en belöning att se resultatet , man kan göra fantastiskt mycket snyggt med lite betong.
Baksidan är att folk tror att man har lika fint i sin trädgård som det man gör på jobbet, även sambon tycker att det ska vara så har jag märkt nu och det lär bli till att lägga plattor här snart om husfriden ska behållas.....

Nä nu får jag nog tindra med ögonen lite om de ska hända nåt här, vi hörs!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då syns vi på ståplats imorgon. Åker till Nyköping med mina föräldrar :)