måndag 30 mars 2009

Lite lugnare

Valde att inte skriva nåt om matchen igår då det kokade inombords och rök ur öronen. Var grymt besviken, dels på domarjäveln som jag inte ens orkar kommentera. Men dels på skitmålen som Huddinge får som beror på oskärpa och individuella misstag som får stora konsekvenser. Pucken SKA bara ut, inget jävla tafflande utan ut med skiten!!
Starkt ändå att kvittera i slutet och hade Brolinaset tagit utvisningen där Huddingespelaren sliter av Lundström hjälmen i fem mot fyra vetifan om det inte gått vägen. Usch, fortfarande svider det i hjärtat när man skriver om detta....

Goiset verkar studsa tillbaka direkt från tvåan, en pinne mot Jonstorp och laxarna är tillbaka i ettan. Jag trampa på en lax en dag....

Inte mindre än tre kexchoklad tryckte 7 åringen i sig på hockeyn. Det tar på krafterna att se på hockey. Utlåtandet om matchen slutade vid: -Vad länge dom spelade...

Såg en reklamfilm idag med Gröna Brigadens ordförande som bussresenär. Jonte, du måste glo in i kameran fattar du väl..

Hoppas Taif verkligen gör allt och då menar jag allt för att behålla Lundström till nästa säsong. Herregud vilken klippa han vuxit ut till denna säsongen. På egen hand kan han få igång hela laget och arbetskapaciteten verkar vara oändlig. Så det får minsann kosta en bra slant bara han förblir grönvit i fortsättningen också.

3 kommentarer:

lissel sa...

vart såg du reklamfilmen? måste bara se den :)

Grönvit elit sa...

Tror det var i sydost tv.

Jonte sa...

Haha, inte mitt fel att jag glor åt annat håll, kameramannen/regisören sade åt mig vad jag skulle göra...