måndag 23 mars 2009

Upp med hakan

Har surfat runt lite och läst om att det är kört o.s.v. men fan heller att man ska börja hänga med huvudet redan. Visst jag är den förste att erkänna att visst hade ett par pinnar igår varit fint men nu gäller det bara gilla läget, vinna resten och se vart det slutar. 18 poäng kvar att spela om och det känns ändå som att vi kan slå alla lag så varför inte visa precis hur bra Taif är och köra över skiten, deal??

Äntligen skiner solen om dagarna, gott som fasen! Allt som kändes så tungt och drygt i vintras går nu lekande lätt och det kan t.o.m vara smått kul att byta avlopp. Sjukt vad lite som behövs för att energin ska komma tillbaka.

Sitter och tittar på Färjestad-Skellefteå, det kan fan inte vara kul att vara tränare i SAIK. Ingenting funkar och Färjestad spelar ut norrlänningarna efter noter, ett par mål till så skramlar det till i spelkassan igen.

Blev inbjuden häromdagen till "90-tals" fest den 4e april. Det ska tydligen spelas E-type, systrarna Graaf och Macarena hela natten.. Ja ni förstår själva min inställning till musikvalet men som tur är har jag vapendragaren med mig så vi får väl köra det vanliga racet, jag kan nästan höra sambons förmaningar och det är hela två veckor dit..

5-0 nu till Färjestad, ett till så är vi hemma.

Inga kommentarer: