söndag 5 april 2009

Ryggläge

Idag ska jag inte göra ett dugg, bara ligga på soffan och se på sport. Kollar just nu på ÖIS-GAIS på Canal+ och det kan inte vara kul att hålla på ÖIS just nu. Pojklagsfotboll och ett såll i målet gör att man släppt in fyra mål på knappt en halvtimme. I övrigt ser nya arenan riktigt fin ut och det måste vara roligare för spelarna att lira matcher där än inför tomma stolar på Nya Ullevi.

Redan nervös inför morgondagen och idiotFahlander försöker lägga över all press på Taif så gott han kan. Givetvis är det Örebro som har allt att förlora, det vet han också men eftersom hissen inte går ens halvvägs upp så slår han ifrån sig som vanligt.
Ja ja iallafall tror jag på vinst, i Dackehallen har Örebro inget att hämta.

Sen var det ju det här med festen igår. Riktigt trevligt faktiskt och det var länge sen vi satt så många en hel kväll runt ett bord och bara drack sprit. Redan efter nån timme började flickorna fnittra sådär ni vet och innan kvällen var slut så hade de flesta världsproblem klarats ut. Det är väldigt vad öppenhjärtliga samtalen kan bli framåt småtimmarna, jag vet nu saker om de andra parens sexliv som det inte är riktigt säkert att jag vill veta egentligen.. eller jo förresten det var faktiskt ett rätt intressant samtal..

5-1 till GAIS nu, stackars ÖIS..

Är det verkligen sant att Oneandonly ska gå och ställa sig i Örebroklacken imorgon? Ska denna tandlösa best tränga sig in bland alla 17 åringar på bortsstå? Vilken syn...

Undrar om herr ordförande själv kommer till Tingsryd imorgon? Skulle vara kul att se stolpskottet i verkligheten och kanske fälla en kommentar.

Sambon och 3 åringen är på bio, Pettson och Findus var det visst tror jag. 7 åringen är på kalas hos en klasskompis och jag ligger på soffan, dricker kaffe och ser på sport. Tack...

Inga kommentarer: