lördag 4 april 2009

Äntligen...

Puh.. vilket slit. Äntligen klar med allt som skulle göras idag och nu ligger man på soffan och pustar ut med en kall pilsner i näven. Försöker hitta något av en partystämning med lite bra musik på Spotify och visst kan nog detta bli en trevlig kväll till slut.

Allsvensk premiär, solsken från en klarblå himmel och tomma stolar på Borås Arena. Fan va det ser illa ut när sätena gapar tomma, ska man inte ens kunna sälja ut en premiär??
Ett av årets mål fick man dock se direkt, vilken kanon...

Försöker hitta några gamla godingar från nittiotalet för att liksom komma i stämning inför kvällen, kan säga att det går sådär..
Mitt nittiotal bestod mycket av Maiden, Def Leppard, Lundell och Imperiet. Tror knappast att vi får höra något av dessa band ikväll är jag rädd.

Jag är försiktigt optimistisk inför avslutningen av hockeysäsongen. Tänker inte jinksa något men jag har en riktigt härlig känsla i kroppen som säger.... Ja ni förstår själva, ni har den säkert också. Visst är det skönt?

Första ölen sänkt och Arsenal leder med 1-0 i paus, allt mer på säkrare mark vad det gäller den viktiga fjärdeplatsen. Lika bra att ta en till och fira medans tid är.

Nä nu måste jag snygga till mig så gott det går inför kvällen, lite lukta gott och sådär ni vet. Ha det gott!!

Inga kommentarer: