måndag 20 april 2009

Lite av varje

Rykten eller sanning? Denna tiden på årets slits man mellan hopp och förtvivlan av alla sillyrykten till höger och vänster. Verkar klart iallafall att Ellerstad lämnar, enligt mig har han varit helt ok inte mer och jag önskar honom givetvis lycka till i sin fortsatta karriär.
Fahlanderpajasen inleder sammarbete med idioterna, herregud snacka om att en blind leder en blind....

Skulle göra lite nytta ikväll men det var fasen vad kallt det var ute så jag smet in i igen, satte på en kopp kaffe och lade mig på soffan med senaste numret av Sweden Rock Magazine. Sjukt vad man längtar nu, det lär nog bli en hel del taifare som hälsar på under bokarna i Norje vad jag förstår. Ni är alla hjärtligt välkomna, vågar man hoppas på strålande sol i år igen?

Nu kommer snart grabbarna hem från solsemestern igen och det lär väl bli ytterligare ett par påskrifter inom kort. Verkar som om de trivs jäkligt bra ihop och det borde ju borga för att fler vill stanna. Kan tänka mig att det varit ett jäkla röj där nere, inga duvungar precis som är ute och reser. Man undrar ju lite om det planterats ett litet Taiffrö någon sen natt under resans gång...

Stockholmsderby på canal+ och för hundrafemtioelfte gången ska det kastas in saker på planen. Det är mer regel än undantag nufötiden att matcher stoppas eller bryts p.g.a idioterna på läktaren. För övrigt är det slående vad glest det varit på läktarna under inledningen av säsongen, är folk för bekväma eller helt enkelt ointresserade?
Hoppsan nu fick de ett regelrätt mål bortdömt i Hammarby, det lär nog bli mer liv...

7 åringen fick inbjudan till kompisens kalas idag och man kunde nästan se hjärtat brista på brodern när han insåg att inte han också skulle få gå. Så nu har jag lovat att han och jag ska ha kalas på fredag med kladdkaka, godis och chips. Han köpte det efter ett tag och jag kunde ana ett leende bland tårarna, ni ska se att han börjar tjata om fiskdamm också innan fredagen är här....

Inga kommentarer: