söndag 12 april 2009

Jaha..

Söndag igen och dagen har spenderats liggande eller halvsittande efter gårdagens festligheter. Åt som sagt frukost med PartyPersson och redan där började det spånas om utgång framåt kvällen. Sagt och gjort, vi tankade på lite hemma hos mig innan vi begav oss iväg till kvällens sammankomst. Jag, Persson, Plåtslagarn och 5 fruntimmer bestod sällskapet av och så Plåtslagarns lille pojk Wille med förstås.
Det tog inte lång tid innan Plåtslagarn slet fram gitarren och med blandad kvalitet sjöngs det stämsång långt in på småtimmarna...
Vidare sedan till Ronneby Brunn för att trängas med ungdomarna, kändes verkligen som att jag är för gammal för sån här skit men höll ändå bra låda och träffade även ett par taifare som varit i Happaranda och fick en uppskattad reserapport.
Sedan blev det ett par djupa samtal efter stängningsdags med diverse personer innan man klockan 04.17 lade huvudet på kudden.
Så visst har man rätt att vara lite bräcklig idag.

Fattar ni nu varför jag hatar KHK? Va är det för några jävla spån som är inne och kladdar på GBs forum? Finns de på riktigt? Nån lär väl få betala för detta vad det lider kan jag tro...

Imorgon ska den sista handen läggas vid plattorna och sen är nog sambon nöjd för ett slag. Har legat ute på altanen i fosterställning i eftermiddag och njutit av värmen, det är verkligen sjukt vad gott det är när våren kommer. Till och med ungarna är överens mestadels, vilket hör till ovanligheterna.

Tror jag kan ha hamnat på några kort igår som inte var till min fördel....

Nähä nu får det bli en rulle och lite påskgodis, ha det!

Inga kommentarer: