onsdag 15 april 2009

Ekorrhjulet snurrar på

En riktigt lugn onsdag idag, knappt gjort nån nytta alls idag på jobbet utan mest gått och skrotat. Kan vara skönt med sådana dagar ibland och desto mer energi har man när man kommer hem. Som ikväll till exempel, solen gassade på baksidan så jag passade på att olja altanen inför säsongen.

Ett nödvändigt ont som kanske inte är så roligt men det brukar se fasen så mycket bättre ut efteråt.

Arsenal leder med 1-0 i paus hemma mot Villareal och det känns som om man ska greja detta. Tror och hoppas att man kan gå långt i år och på slutet har man faktiskt spelat riktigt fin fotboll. Synd att man vaknar till så sent men en Champions Leauge final skulle ursäkta det mesta av säsongens missar.

Orkar inte skriva nåt om hockey idag, för trött.

Vapendragaren var hos doktorn idag med sin onda mage och farbror doktorn ordinerade vita veckor i en månad framåt. Så nu får han snällt knapra i sig magtableter och dricka Pro Viva till det kommer ut ur öronen om kaggen ska vara i ordning till Sweden Rock. Kämpa!

Nu har varit på ön i två dagar och jag har redan sett tre huggormar. Så om ni mäker att det inte kommer några nya inlägg på ett tag så......., ja ni förstår själva..

2 kommentarer:

Limma sa...

Huggormar på jobbet, sick. Lätt jag hade sagt upp mig direkt.

Grönvit elit sa...

Jo tanken har slagit mig men jag har å andra sidan inte spelat ihop typ halva svenska stadskassan på hästar så jag får snällt jobba vidare med livet som insats Limma.