måndag 27 april 2009

En helt ok måndag

För en gångs skull en måndag som inte suger. Visst dagen började med att jag typ halv åtta trampade ner i ett hål i vattnet upp till grenet, inget ombyte med mig heller så det blev lite kyligt under morgontimmarna.
Men precis som de senaste veckorna kröp solen fram efter frukost så man torkade rätt snabbt och kanondagarna radas upp i Ronneby skärgård.

Kan man sätta upp elstängsel som bara ger en liten jävel om man går emot? Försöker så lite gräs runt plattorna jag lade och runt parkeringen här hemma... Om vi säger så här, det lär knappast bli nåt gräs om TIO UNGAR SPRINGER I GRÄSFRÖNA VARJE DAG!!!!
Man kanske kan koppla nåt till uttaget på altanen..? Jag får fundra vidare..

Tro det eller ej, idag fick jag besök av inte mindre än två Taifare på ön där vi jobbar. Mycket uppskattat! Vi är överallt.....

Idag beställdes biljetterna till Frölunda-Färjestad på Ullevi den 28e december. Nu får vi bara hoppas att gubbarna i tipsbolaget får följa med, kan ju faktiskt bli riktigt trevligt. Känns smått fantastiskt att vi till slut fått tummen ur och bokat en resa, sist vi var i Göteborg var på hockey-VM och det slutade med att vi gjorde kycklingdansen live i tv. Ingen merit precis..

Enligt Holgers blogg finns det ett par heta namn som Taif är på jakt efter. Själv vill jag gärna se lite fler påskrifter från de spelare som tänker stanna. Hoppas att de pratat ihop sig lite nu under resan och det kan nog bli fler namn på pränt denna veckan.

Jag har alltid gillat Johan Glans och hans humor. Kolla in Skåne World tour klippen, killen är sjuk...

Inga kommentarer: