söndag 25 januari 2009

Hockeyabstinens...

Söndag och ingen hockey, vad ska man då hitta på? Man är van att ha sin söndagsmatch i templet med en kopp kaffe och bra hockey, rutinerna har rubbats och det gillar jag inte. Får väl göra lite nytta istället här hemma kanske, har som sagt en del som väntar på att bli färdigt och det vill till och börja snart om jag ska slippa hålla på fram till semestern. Förresten börjar jag få skavsår i öronen av sambons tjat så där har jag ytterligare ett själ att sätta igång..

6 rätt på hästarna igår. Brorsan garderade världens största favorit i första med 5 hästar... Givetvis vann han lätt och vi rök på en annan spik. Ja, ja smällar man får ta, jag har ändå inget för mig imorgon så jag kan likaväl jobba....

Skåre-Hästen på Lgsports idag. Nja, sån hockeyabstinens har jag ändå inte.

Igår var det kalas och sedan hem till vapendragaren för grogg och youtube. Ja jag vet att det ses mycket på youtube men jag är en enkel människa som nöjer mig med bra musik i blandad bildkvalitet. I gengälld finns ju istort sett allt man kan tänkas komma på och blandar man upp det med klipp som detta blir kvällen riktigt lyckad.

Inga kommentarer: