måndag 19 januari 2009

Det är nära nu..


Ja som sagt det är mycket nära nu att den lille tsaren Andrei Arshavin blir klar för Arsenal. Enligt hans agent är det troligt att han spelar i Premier Leauge inom någon vecka. Prislappen lär hamna på 15 miljoner pund och det är väl ungefär vad Arsenal tänkt sig. Tror Arshavin kommer bli en riktig injektion i laget, personligen kan jag inte fatta att man släppte iväg två slitvargar som Flamini och Hleb inför denna säsongen. Arshavin har en liknade spelstil som de båda jag just nämde och utan den speltypen vinner man inga titlar.
Gunners som förresten vann till slut med 3-1 borta mot Hull i lördags men tyvärr vann alla de andra lagen i toppen så avståndet består. United är nya serieledare men Liverpool har chansen att ta tillbaka den vid vinst ikväll mot Everton.
Kampen om bucklan fortsätter...

Grym match av Sverige i Handbollen ikväll. Spännande in i det sista precis som det ska vara. Funderade lite på under matchen hur fan man frivilligt kan ställa sig i ett handbollsmål? Jag menar 100 kilo spanjor kommer farande från 6 meter och lassar iväg en projektil i 100 kilometer i timmen. Det roliga är att målvakten blir förbannad om han skulle missa att ta skottet, personligen skulle jag vara lycklig att jag överlevde....

Skämtet Fahlander fortsätter med sina kalkoner. I senast inlägget tycker han att man ska skicka deras två slagskämpar på Hillding,Jonsson och Hansson eftersom det bara är de tre som producerar något i Taif... Vilken kille, och sen undrar han varför han får skit i kommentarerna....

Inga kommentarer: