tisdag 29 september 2009

Mys

Arsenal spelar just nu Champions Leaugefotboll på sexan mot Olympiacos, mycket trevlig tisdagsunderhållning om ni frågar mig. Perfekt att avsluta kvällen med en fotbollsmatch och lite gott käk som sambon givetvis har fixat, synd att klaga..

Imorgon bär det av till Templet och 7 åringen är laddad till tänderna. Han springer runt här hemma med sin nya halsduk och sjunger "tigrarna är dom bästa" ..
Nu har även 4 åringen fått upp ögonen för detta och det verkar minsann som om jag skulle få med honom också upp imorgon. Det börjar bli dags för honom att invigas i brödraskapet och lära sig prioritera hockeyn framför allt.

Ja, jag tycker precis lika illa om KHK nu som jag alltid gjort så de så...

Lutar som sagt åt fest på lördag med de sju små dvärgarna i tipsbolaget. Tyvärr kan inte vapendragaren vara med då han ska på vuxenkalas och äta sju sorters kakor samt dricka kaffe. Så man får göra sitt bästa för att få fart på resten av den sorgliga skaran. Förhoppningsvis kommer den festande lokalpolitikern, om han inte bränt alla sin pengar på oddset vill säga.
Vi skulle behöva dra in ett par tusenlappar nu när vi ska till Göteborg i december så att vi har lite pengar att slösa bort på vin, kvinnor och sång. Själv ska jag ta ut Dagens Dubbel och med den formen jag har nu vad gäller tippning är det nog bäst att ta med vinet hemifrån till Göteborg....

På tal om KHK, min blivande svåger säger sig hålla på dessa pajasar och har slagit vad en tusenlapp om att KHK kommer före Taif i grundserien. Har ni hört uttrycket " som att stjäla godis från ett barn"?

1 kommentar:

Lison sa...

Sjukt lätta pengar du gör :)