torsdag 3 september 2009

Så jävla enkelt...


Ja så har segertåget rullat vidare och grabbarna är fortfarande obesegrade efter två års matchande. Trots att ärkerivalen kom med nästan dubbelt så mycket folk kunde de rödvita avfärda motståndet tämligen enkelt och endast 1 mål i baken får anses som klart godkänt. Pojkallsvenskan nästa?

Det var väl ett jävla tjat om att det skulle finnas fog för oro om Taifs ekonomi. Börjar tröttna på kacklet från två klubbar, hur orkar kräken lägga energi på att bara sprida dynga från morgon till kväll? Varför finns ni?

Äntligen fredag imorgon efter en dag som varigt typ blöt. Här nere har himlen varit öppen sen middag och var tror ni jag befunnit mig? Just det, mitt i ösregnet blöt in på skinnet och svärandes diverse ramsor som inte lämpar sig för skrift. Hade detta varit en måndag vet i fasen om inte det brustit i hjärnkontoret..

På tal om fredag, denna helgen kommer bli sjukt lugn. Ingenting planerat för första gången sedan semestern började och det kommer kännas ovant att inte ha kylen full med öl, laddad och klar för helgen. Nu har jag faktiskt källaren full med öl men det blir liksom inte samma sak. På lördag är det ju dock landskamp och då hör det liksom till med några pilsner och en skål med chips, annars kan man ju inte se på fotboll.

Det blir Jerry Williams på Rondo under Göteborgsresan. Farsan jublar givetvis då han får se sin idol. Jag själv tycker Jerkan är helt ok och kan vi bara besöka 7an innan så kommer detta säkert också att bli roligt. På tal om .7an så har de en skön uppmaning på dörren

Inga kommentarer: