måndag 28 september 2009

Den längsta dagen..

Nu är jag trött... Har jobbat från 7-19 idag och hade det inte varit för Stockholmsderbyt på burken hade jag sovit för länge sedan. AIK fullständigt mosade Djurgårn och tog viktiga poäng i guldjakten, inte för att jag bryr mig men nu vet ni det i allafall....

7 åringen var med på hockeyn igår. Tog med honom in i shopen för att köpa en ny t-shirt men han ville ha en halsduk istället så en styck grönvit halsvärmare inhandlades och han bär den stolt vill jag lova. För ovanlighetens skull såg han HELA matchen igår och sjöng även med i "Heja heja Tigrana", en riktigt lyckad resa enligt honom själv och han tjatar redan om onsdagsmatchen.

Det ryktas om fest på lördag med det lilla spelbolaget, jag tackar jag...

5-2 till slut igår, måste verkligen säga att det var aldrig nervöst. De grönvita är så stabila så Kungälv kom aldrig riktigt nära, spelet tar sig för varje match.
Kan man mala ner sånt här motstånd som man ska slå sju dagar i veckan också fortsättningsvis kan denna säsong bli riktigt kul ända fram i April.
Kul att se Loket ta för sig som vi vant oss vid, 5-2 målet var en riktig patentare av Il Capitan...

Inga kommentarer: