måndag 7 september 2009

Så ja

Ja då var det klart med finnen. Verkar minsann vara ett riktigt kap man gjort på min ära. Över 400 matcher i SM-Liiga inger respekt och det ser verkligen starkt ut bakåt i år. Enda orosmolnet verkar vara Lundström som inte kan vara hel två dagar i rad, seriepremiären närmar sig med stormsteg och lagkaptenen måste givetvis finnas på isen när det drar igång..

Freddie Ljunberg till Gunners? Nja jag är tveksam till att det blir något med det där. Även om det skulle vara intressant att se honom på Emirates tror jag inte han skulle peta någon i elvan. Men visst, en halvlek och ett par patenterade djupledslöpningar här och där är ju alltid välkommet.

Har precis lovat bort mig på lördag. Ska spela nån sorts ledarmatch med ungarnas fotboll och inser redan nu att gipsvaggan får riggas till söndag. 10 år sedan jag spelade en fotbollsmatch och min kropp kommer givetvis under inga omständigheter gå med på detta.. Bara jag inte bryter något nu när jag ska till Göteborg... fan.

Inga kommentarer: