onsdag 16 september 2009

Kämpa!!

Va fan är det frågan om? 2-0 i baken för Arsenal mot Standard Liege efter snart första halvlek. Allt som såg så bra ut i början på säsongen har förbytts till stolpe ut och enkla misstag. Nu har man ju iof en hel halvlek på sig att rätta till siffrorna men fasen vad onödigt det känns.

Äntligen! Långledigt för underteckand fram till måndag, riktigt trevligt. Imorgon blir det först en resa till Skåne och Österlen, riktigt fint där nere. Hem igen, packa och fotbollsträning med 7 åringen.
Fredag morgon går så Göteborgsresan av stapeln redan 7.30, själv tycker jag det är alldeles ypperligt att åka tåg då man bara kan koppla av och kanske ta en pilsner innan vi anländer vid 12 snåret. Brorsan har riggat helgen med krogshow på fredagen med Jerkan och V75 på Åby under lördagen. Åby Stora Pris körs och det lär bli mycket folk och framför allt bra lopp, ska miljonen komma nu då?
Givetvis kommer även underbara 7:an besökas och jag ska försöka förmedla lite bilder från helgen.

2-1 Bendtner i 45e! JOBBA!

Superfantastiska världsmästarna från Örebro börjar säsongen med en svidande förlust.. Kan inte förstå hur de kan förlora, de har ju bara värvat superstjärnor som är klasser bättre än alla hockeyspelare på norra halvklotet. Konstigt...
Det dricks nog lite gravöl i Örebro och Karlskrona ikväll...

Skulle köpa Intermatchen på ViasatOnDemand ikväll. Efter 20 minuter gav jag upp, vill de inte tjäna några pengar eller vad är det frågan om. Fan..

Om jag hinner till Växjö till klockan tre på söndag är jag i Tingsryd klockan 4, det kan gå. Förmodligen kommer SJ som vanligt att bli försenade men om det omöjliga skulle hända så hinner jag till matchen. Vi siktar på det!

2 kommentarer:

1923 sa...

Nu är jag själv upptagen på söndag, men annars hade du kunnat få åka med. Är du i Växjö kl 15-15-30 så ska du nog kunna hitta någon att åka med ner till Dacke. Gör en efterlysning på Brigadens forum.

Grönvit elit sa...

Jo tanken har slagit mig men som sagt har under ett par år nu trafikerat Karlskrona-Göteborg t/r och kan nog ärligt säga att vi varit i tid högst två gånger. Däri ligger problemet, man vill ju inte låsa upp folk och sen inte dyka upp i tid, men jag har mina krokar ute. Tack för tipset!