lördag 7 februari 2009

Den stora dagen!

Jaha då har man fått en 7 åring i huset. Mycket är sig likt måste jag säga men dagen är lång och två kalas ska hinnas med i eftermiddag/kväll.
Precis som jag skrev igår kunde inte födelsedagsbarnet sova längre än till 6 tiden utan kom smygandes och bad nästan om ursäkt när han sa: -Jag har försökt att somna om men jag vaknar hela tiden, jag är så spänd!
Så det blev paket och fika redan klockan halv åtta, lika bra det kanske för vem behöver sova en lördagmorgon?
Dagen kommer bestå mycket av fika som sagt, har dock fått groggidén godkänd hos sambon så detta blir säkert lagom trevligt.

Förutom kalasandet springer ju kräken med i eftermiddag, farsans tur denna helgen och han svär sig fri från allt ansvar genom att ta en Harry. Jävla Harry, han och jag har ingen vidare bra relation. Ändå sen han kostade mig 40k på Kalmar travet för ett antal år sedan finns han med på min lista över saker som kan dra åt helvete...
Hade köpt in mig på ett system och vi hade 4 rätt inför sista på V5an och Harry hade inte tagit med favoriten som vann med typ ett halvt varv. Efter det har jag inte mycket till övers för Harry Boy..

Först Lets Dance sedan Körslaget och nu börjar ta mig fan Melodifestivalshelvetet också. Alltså allvarligt, vad har jag gjort för ont???

På tal om den stora dagen, Roland Järverup har gjort en skön version på den..

Inga kommentarer: