måndag 16 november 2009

Succé

Idag har det skrivits en hel del om gårdagen. Många har hyllat Gröna Brigadens tifo och sånginsats medans andra lipar och kallar det för dagisfasoner. I vilket fall som helst så är det ju det här det handlar om, att synas och beröra.
Att sedan pajasen Janne Gunnarsson snackar skit och sprider lögner är ju ännu bara ett lågvattenmärke i hans redan haltande journalistkarriär...

Goisaren på jobbet är tydligen riktigt illa däran. Han var hemma idag och det sista jag hörde var att han var på väg till akuten i Karlskrona. Kan det vara den berömda svininfluensan som slagit till?

Morsans hund har fått valpar, de växer som ogräs och är nu 6 veckor gamla. Ikväll var de båda bröderna på besök hos farmor för att leka med de små hårbollarna. Allt var frid och fröjd tills 7 åringen fick benet nerpissat utav en av dem. Efter det var det tydligen inte lika roligt och jag har en stark känsla att tjatet om en hundvalp kommer avta så smått.

Jag har nu fått fredagsmatchen återberättad för mig. Tydligen ska jag ha varit riktigt glad och gapat mig igenom i stort sett hela matchen för att sedan somna i bilen på vägen hem, gå på fest i fem minuter och sedan avsluta kvällen på lokal innan ögonen blev för tunga och sängen kallade...

2 kommentarer:

1923 sa...

Typisk fredagsmatch med andra ord...

Grönvit elit sa...

Sant, så sant....