lördag 7 november 2009

God Jul

3-0 till Gunners efter 45 minuter och det är som om julafton redan var här. Arsenal maler ner Wolves som vanligt och visst hjälper det att få två självmål med sig på vägen till tre nya poäng. 3-0 målet var ändå en delikatess och vad var väl mer passande än att lille kelgrisen Césc fick avsluta?

En riktig myssöndag har den lilla familjen unnat sig idag. Frukost halv elva på stan och sedan strosades det runt lite, köptes lite godis och eftermiddagen har spenderats framför tvn med hästarna , Cupfinal och Premier Leauge.
Hästarna? Njae, tolv femmor men ingen utdelning och min fars dagspresent på sisådär tio miljoner brann inne. Får bli standardgåvan, fyra trisslotter och ett glatt leende..

Jag har hockeyabstinens!!!!!!!!!!!!

Tottenham kostade mig sköna slantar idag då de inte mäktade med ett 3-0 mål trots flera öppna lagen. Jag menar t.o.m jag klarar att skjuta en boll in i ett öppet mål från 7-8 meter men tydligen behöver man inte de kvaliteterna om man spelar i Premier Leauge, konstigt.

Dags för andra halvlek, återkommer senare.

Inga kommentarer: