fredag 20 november 2009

Friday

Har nu tagit mig igenom första halvan utav Idol, med god hjälp av Tuborg Gold och en skål godis gick det förvånandsvärt bra och jag har inte fått några större utslag som väntat. Annars har dagen varit riktigt lugn, kände mig lite krasslig i morse så jag blev hemma i dag och har spenderat dagen tillsammans med 4 åringen, vi har spelat spel och ätit glass i solskenet.

Jag har sen tidig ålder dragits med glasögon, vid 16 års ålder började jag med linser och har användt det frams till dags dato. Nu börjar jag dock ledsna på att hålla på att pilla med dessa på morgon och kväll, har länge funderat på att operera ögonen så man blev av med skiten. Så idag kontaktade jag en klinik i Malmö och bokade en förundersökning i mellandagarna, då får vi se vilken sorts ingrepp det blir men c:a 40000:- för bägge ögonen och med en perfekt syn som kvitto tycker jag var riktigt överkomligt.

Imorgon är ordningen återställd igen och Premier Leauge drar igång på nytt. Gunners tar sig ann Sunderland på borta plan med en haltande trupp. Van Persie borta sex veckor, Bendtner borta 3 veckor, Clichy ett par veckor och förutom det har man Carlos Vela, Fabianski, Djourou, Traore, Wilshere, Denilson och Gibbs borta. Skönt då med en lite "lättare" match vid omstarten och kan man behålla det fantastiska spel som man presterat under säsongen lär inte Sunderland vålla några problem.

Imorgon kommer det kanske komma in ett eller annat smått berusat inlägg. Ber om ursäkt på förhand....

1 kommentar:

1923 sa...

Fylleblogga olé olé...