tisdag 13 oktober 2009

Tuffa grabbar

Sitter och kollar lite på Dödlig Fångst på Discovery. Vet inte om man ska imponeras av pojkarna eller skaka på huvudet åt galenskaparna. 9 meter vågor, -25 i byarna och 24 timmarspass bara för att få upp lite kräldjur. Det är sant som man säger att folk gör vad som helst för pengar.
Tror knappast att sambon med sin sjösjuka skulle vara krabbfiskematerial precis..

Pajkastningen mellan KHKare och Taifare är som vanligt igång efter matchen. Personligen orkar jag inte bry mig så mycket, de flesta av oss vet att Tingsryds spel talar för sig själv och att vi är starkare än de andra över än säsong. Man är som jag skrivit nån gång innan inte orolig eller nervös när de lirar. Tyngden avgör i slutet och den kommer skänka många härliga hockeykvällar framme i april...

Tvättstugan ska fräschas upp och idag inhandlades nytt golv. Lite förvaring skulle också fixas så sambon släpade runt mig på Cheapy, ÖoB, Rusta, Jem&Fix samt Harald Nyborg för att hitta trådbackar som passade fröken. Hur det gick? Jodå jag höll på att frysa asen av mig men inte fan fick vi några trådbackar med oss hem. Var de inte för höga var de för låga och backarna var för djupa eller för smala...
Så nu för undertecknad bygga ihop nån sorts konstruktion för husfridens skull och framför allt för att jag själv ska slippa springa i fler butiker...

Inga kommentarer: