måndag 10 augusti 2009

Sista veckan

Upplopp och sista veckan i frihet. För att strö lite extra salt i såren bestämde farsan att just idag var det visst läge att börja måla ute i sommarstugan så dagen har spenderats bland färgburkar och penslar. Ni får ursäkta men jag kan inte för mitt liv förstå folk som har måleri som arbete, redan efter fem minuter är man ju så less på skiten att det räcker för en livstid. Nåväl vi hann med att måla en rejäl bit och om man kör ett riktigt grispass på ett par dagar är nog det mesta klart.

Steeeeeeeelers hemma på onsdag. Alltid trevligt att få ett litet avbräck i vardagen och få se Taif spela. För mig som missade Cupen i Växjö ska det bli intressant att se formationerna och hur de nya grabbarna presterar, vad jag förstod hade ni som var där två riktigt trevliga kvällar...

Darlington-Leeds på Canal plus. Tydligen har man köpt rättigheterna till Ligacupen och inte för att detta är nån höjdarmatch men man inser att det kommer bli väldigt mycket fotboll på tvn för mig i vinter. Bytte nyligen från Boxer till Telia och fick ännu fler sportkanaler. Jag jublade förstås medans sambon även hon inser att just det, det kommer bli VÄLDIGT mycket fotboll som sagt...

Två dagar i rad utan alkohol på semestern, annorlunda men trivsamt...

Inga kommentarer: