måndag 17 augusti 2009

Lite av varje


Här mina vänner, här har jag tillbringat dagen med att skyffla fram dräneringar. Givetvis ett oerhört upplyftande och inspirerande jobb så här första arbetsdagen....
Vi ska dränera och isolera en husgrund och givetvis hamnade jag i solgasset framåt eftermiddagen, för det är klart att solen ska komma nu när semestern är slut.
Bitter? Jag? Nänä...

Robin Larsson drar, ja det är klart att pojken vill spela och det får han säkert göra i Goiset om det nu blir det. Lycka till Robin!

FridrottsVM om kvällarna är så där härligt avkopplande att titta på. Bolts uppvisning igår var fantastisk och där fins mer att hämta. Lika fantastiskt bra som Bolts insats var lika fantastiskt dåligt var det av Isinbayeva att inte ens få till ett enda godkänt hopp ikväll. Det är verkligen kontraster men skönast ändå var ändå Savannah Sanitoa från Samoa som missade kvalet i kula och ställde då upp i hundra meter istället. 85 pannor Samoan har minsann lite respekt med sig..

Gunners har ett elddop framför sig imorgon när man reser till SKottland för att ta sig ann Celtic på Celtic Park. Vill till att man landat efter överkörningen av Everton i lördags och lyckas fokusera på uppgiften. Fabregas, Sagna och Denilson är frågetecken efter småskavanker och Walcott är helt borta från spel. Illa, detta måste gå vägen.. Kämpa!

Ikväll blir det sängen tidigt, min kropp undrar fortfarande vad som hände idag...

Inga kommentarer: