lördag 15 augusti 2009

Huuuuu......

Sista skälvande dagarna av semestern och ikväll får man åter igen försöka dränka jobbångesten. Familjen ska till PartyPersson på middag och glädjande nog fick jag beskedet tidigare idag att han minsann har Canal + så jag hinner se åtminstone delar av matchen, VIKTIGT! Förmodligen blir det blaskigt som vanligt, ja ni kan proceduren vid det här lagret. Förhoppningsvis kan jag presentera en något nyktrare blogg nästa vecka då man är åter i ekorrhjulet...

7 åringen har idag haft ett utav sina kanske största utbrott i hans livstid. Om inte grannarna ringt polisen nu kommer de aldrig göra det. Huset fullt med kompisar som bara gapade när den lille antagonisten drog igång och skrek att han bestämmer själv när och hur länge han ska spela. Resultatet blev en veckas spelförbud på Tv-spelet och imorgon blir det nog inga kompisar i detta huset...

Adebayor levererar direkt i City, men det är någonstans som Fjellström säger: Madness!

Goiset tvålar till Steeeeeeeeeelers och jag läste på Oiks forum igår. Ett riktigt fylle sågade sitt lag rätt kraftigt, humor! Han hade visst redigerat lite idag, nog bäst det...

2 kommentarer:

1923 sa...

Propaganda av Arsenal. Jag hoppas du fick se åtminstone vissa delar av matchen.

Grönvit elit sa...

Jodå tack, jag såg i stort sett hela matchen. Jag njöt i 90 minuter.