måndag 1 december 2008

Mycket skit nu

Dålig söndag för oss Taifare. Först förlorar de grönvita mot Sikjäveln. Sen lägger Holger ner sin MYCKET läsvärda blogg och som det blivit det enda stället att uppdatera sig om läget i truppen på. Sist men inte minst står det klart att varken Henke som vi hoppats på eller Jakko spelar mer denna säsongen, vilket piss....
Det enda som kan få en på lite gott humör nu är väl att Taif pissar på KHK på onsdag, KHK som fick sig en näsbränna igår och förhoppningsvis är nere på jorden igen.

Arsenal gör precis det jag hade på känn och slår Chelsea på Stamford Bridge. Vi tackar van Persie och den givmilde assisterande domaren som släppte offsiden vid 1-1 målet. Gunners greppar sista halmstrået och är fortfarande med i jakten.

Söndagen var pinsamt lat. Reste mig knappt ur soffan på hela dagen och inte ens julskyltningen fick mig att släpa mig utanför dörren. 3 åringen däremot var på stan och fick träffa tomten. Reaktionen? han storbölade och var fullständigt livrädd för gubben i rött, undrar varför.......?
6 åringen vann en halsduk i pilkastningen. Man kan tycka att en 6 åring inte borde bli så glad för en halsduk men när han kom visade han stolt upp sin nya GRÖNA halsduk och frågade genast om vi inte kunde skriva TAIF på den med svart tuschpenna, det e min pojk det!

Pissa pissa på pissa på KHK......

Inga kommentarer: