måndag 3 november 2008

Livet är INTE en fest...

Fy fan, har suttit halva dagen på akuten i karlskrona med århundradets huvudvärk och yrsel. 8.00 stövlade jag in på akuten och redan klockan 12 fick man träffa läkaren, det är väl helt acceptabelt?? Bara 4 timmar i väntrummet! Sen bollas man runt bland massa tomtar och så får man berätta samma sak om och om igen. Till slut för man veta att man får en remiss till öronmottagningen typ NÄSTA vecka för man har nån inflammation på nån nerv i örat som gör att man blir dålig. Hemskickad i samma skick som man kom och 300 spänn fattigare, tack som fan...

Nog om detta, hockeyn igår var jävligt skoj. Riktigt riktigt stabil insats av de grönvita. Blir mer och mer imponerad av Olof Svensson som i år är mil bättre än på länge. Tacklas och sliter i varje byte, en riktig fröjd för ögat. Jag skrev i lördags att jag inte vet var för Kristianstad inte lyckats, nu vet jag. För herregud va dåliga de var. Lata, oorganiserade och slöa, kan mycket väl förstå att man inte plockat fler poäng med det spelet. Taif tackade och tog emot, nu går man till uppehåll som serieledare. Allt känns perfekt.
Bra drag på läktaren och givetvis jubel när Peter den store knallade förbi mitt framför Brigaden, vilket liv!
Skövde lyckades slå Pantern, lite synd annars hade det varit 9 poäng ner till strecket.

Nu blir det in med ett par Ipren och ryggläge, tack för det dagis...

Skåne till Danmark och Peter till Mörrum!!!

Inga kommentarer: