tisdag 21 oktober 2008

Champions Leauge tisdag

Jaha då var det tisdag kväll och trött är man som ett as. Försov mig för andra gången på en vecka, vaknade 6.47 och börjar 7.00. Måste stängt av väckarklockan i sömnen eller nåt, satans höst och vinter jag hatar det... Tur man har hockeyn som lyfter en i denna mörka årstid.

Champions Leaugue ikväll och Gunners är i turkiet för att försöka hämta hem 3 poäng. Ett Arsenal med en del skador på bl.a Gallas, Sagna och Toure. Det ska dock nämnas att turkarna har två tunga avbräck och matchen känns jämn på förhand. Spelar ett överspel och räknar med att Arsenal hänger 2..

Gislaved imorgon, en match som man räknar med att de grönvita ska vinna. Men som de säger: För varje seger kommer man närmare en förlust. Tror ändå inte så blir fallet imorgon och trost tunga skador tar man en komfortbel seger. Vi får hoppas att Loket frisknar till snart för hans tyngd är guld värd när matcherna duggar tätt.

6-åringen var på Hallowenfest härom kvällen. Utklädd till vampyr lyckades han skrämma upp 3-åringen så att de två knappt umgås längre. 3-åringen är övertygad om att hin håle själv bor i rummet bredvid och är yttersk skeptisk till sin brors förklaringar om att allt var på skoj.....

Pajkastningen fortsätter i Karlskrona och alla skyller på varandra. Jag ska inte säga att jag njuter, eller jo... Jag njuter som fan. Det är nu de får betala priset för sin kaxighet och alla vi som väntat på fallet får bevittna komedi på hög nivå. Tack KHK...

Tipsdags, ska se om man kan hitta några fler drag i kvällens fotboll. Ha det gott mina vänner!

Inga kommentarer: