tisdag 21 juli 2009

Jag blir bättre och bättre på att slå ihjäl dötid

Har kommit in ordentligt i semesterlunken, långt från alla måsten och tvång har jag legat med laptopen på magen större delen av dagen och slösurfat, lyssnat på musik och lirat lite poker. Regnet smattrar på rutan och det luktar bränt kaffe från köket, en riktig slappardag helt enkelt..

Alla andra nämner herr ordförande i Ö..... så jag lägger inte så mycket kraft på honom här men en sak är säker, ordet Hospital som användes förr måste skapats av en anledning...

Ikväll fortsätter denna underbara slappardag med fotboll och förmodligen en stor pizza på det. Peking-Mjällby på Tv4 Sport borgar för en kväll i soffan och ja jag vet vad jag skrev för några inlägg sedan om att ändra på kostvanorna men jag skrev också att det bara var en tanke... än så länge...

Som om inte Gunners hade nog och fundera på efter förlusten av Adebayor bröt Samir Nasri igår benet..PÅ TRÄNING!!!! Va fan är detta? En vanlig träningen en måndag, va fan håller dom på med???? Ja ja tur då att Rosicky är tillbaka.

Får nog stänga av kaffet nu innan köket börjar brinna...

Inga kommentarer: