söndag 21 juni 2009

Tro det eller ej




Men just nu sitter jag och tittar på golf. Förr i tiden när man nästan bodde på golfbanan och golfen var ens liv tillbringade jag varje lördag och söndageftermiddag framför tvn tillsammans med Göran Zachrisson. Sambon uppskattade väl inte det alltid men 4 timmar var vikta till näst sista och sista rundan av varje tävling. Nu när jag sitter här känner man hur mycket man saknar det, man saknar känslan av att komma ut tidigt på morgonen när solen gått upp och vara först ut på de nyklippta greenerna. Varför jag inte spelar nu? jag blev mätt helt enkelt.. Spelade för mycket och ledsnade, suget försvann.. Sen har man ju två busungar som tar massa tid också och det spelar förstås in men nu när jag sitter här och kollar på sista rundan av US Open känner jag verkligen hur sugen jag är på att spela golf. Nästa vecka ska jag tamigfan ut och spela, så se upp därute han är tillbaka...

Inga kommentarer: