torsdag 25 juni 2009

Helvete!!!



Har idag haft en näradödenupplevelse. Vet inte om det framgått men jag har nått den aktningsvärda ålderna av snart 32 år och under dessa ljuvliga år har jag varit ganska skonad från krämpor. Så då kan man ju fråga sig varför i hela helvete meningen är med att bli gräsallergiker NU!!!??? Började i förrgår med att det kliade lite i näsan men jag antog att det bara var en förkylning. Under gårdagen blev det värre och jag nös och snörvlade mig igenom 8 timmars arbetsdag. Idag.....ja idag trodde jag allvarligt jag skulle dö. Ögonen svullnade upp och ett tag där trodde jag de var på väg ut ur huvudet.. Sen ska vi inte tala om näsan, har producerat lika mycket snor som ett mindre U-land gör på ett år. Nyser och fräser så folk glor på mig, ljuger inte om jag säger jag har nyst hundra gånger idag...
Så nu blir det till att medikamera mig med diverse preparat om man ska kunna jobba imorgon och framför allt kunna njuta av helgen.
Ska vräka i mig en näve piller nu och nana kudden så återkommer jag imorgon med rapport. Jag kan ändå inte skriva mer nu då hela tagnentbordet är nersölat i snor. Gonatt!

Inga kommentarer: