måndag 22 juni 2009

Guitar hero



Efter att ha spelat hos min bror hela helgen var 7 åringen fast i detta spel och idag efter fritids följde han med morsan och inhanlade sitt exemplar.
Han hoppades och trodde säkert på en lång kväll framför tvn med mycket spelande och så hade det säkert blivit också om inte jag fått syn på nyförvärvet. Har nu suttit i säkert 3 timmar ikväll och måste erkänna att jag hade stora problem att slita mig fastän klockan snart är elva. 7 åringen stretade emot lite i början men insåg att jag nog skulle bli kvar med spelet på hans rum så han gav upp och kollade på tv istället. Inte bra detta, rena giftet.. Nu lär man väl få ännu mindre gjort då man kommer sitta som ett fån med gitarren om kvällarna. Allt är 7 åringens fel.....

1 kommentar:

Limma sa...

Jajamen, konsum Hunnebostrand sålde tingsrydpilsner! ole!