lördag 30 augusti 2008

Tandlös..


Usch, jag läste att förre Taifaren Sebastian Arvidsson fick flera tänder utslagna av en puck igår när KHK mötte rumänska mästarna som är på sverigebesök. Fy fan rent sagt för att få tänderna utslagna vid en så ung ålder. Blir nog välling ett tag där....
Matchen vann KHK med 6-2 vilket egentligen inte betyder nånting efter som rumänerna tydligen håller div.2 klass. Men med all säkerhet kommer väl de flesta förståsigpåarna från öst att tycka att man nu är världsmästare.... igen....

Taif är väl på väg till Nybro nu för match och man ställer upp med samma lag som i matchen mot OIK. Hoppas man kan göra en stabil insats och även om resultatet inte är så viktigt tippar jag med med hjärtat, 4-3 till dom grönvita.
Sen får man önska alla Taifsupportrar som e på plats en trevlig dag, kväll och natt eftersom vad jag förståt är det fest i Kalmar framåt kvällen..
Själv blir det fotbollsträning med äldsta grabben så man får vänta till imorgon med att få se hjältarna. Tror man ska kunna köra över Goiset om man vill men tuffa träningar och match dagen innan kan givetvis sätta sina spår.

Arsenal möter som sagt Newcastle i kvällsmatchen och jag tror man tar 3 pinnar med Fabregas tillbaka från start, eller rättare sagt man måste ta 3 pinnar för att haka på i guldjakten.

Nähä, snart dags för fotbollsträning och sedan blir det tipset och ett par pilsner.
Ha det gott!

Jag trampa på en lax en dag...

Inga kommentarer: