söndag 24 augusti 2008

Kan inte låta bli..

Hade tänkt att inte ge mig in i bloggträsket, men jag känner att ju närmare vi nu kommer säsongen ju mer vill man tycka till om...
Har tänkt att i denna blogg behandla de viktiga sakerna i mitt liv, lagen i mitt hjärta...
Först och främst kommer det att handla om laget som ligger mig närmast in på livet, nämligen Tingsryds AIF!
Detta underbara lag som gett mig så många underbara ögonblick i Dackehallen och är skälet till att den tunga mörka hösten och vintern känns som en julimorgon...
Jag har följt dessa hjältar i många år och man njuter lika mycket varje gång pucken släpps i första seriematchen och jakten på allettanplatserna drar igång.
Just nu e vi inne i träningsmatchandet och än så länge har det sett bra ut...
Ett annat lag som ligger mig mycket varmt om hjärtat är Arsenal FC, ett lag som jag följt i snart 20 år. Ända sen man som liten grabb satt framför tipsextra och fram till nutid följer jag dem slaviskt och trots en försmädlig förlust igår mott ett ursäkta uttrycket "pisslag" som Fulham så tror jag ändå vi ska vara med däruppe...
Detta är lite vad jag tänkte skriva om men kommer även att blanda in med lite annat smått och gott..
Vi hörs!!
Grönt och vitt grönt och vitt e vårt hjääääärta!

1 kommentar:

Anonym sa...

TAIF <3

KROSSA KHK!