måndag 18 maj 2009

Slut..

....i kroppen efter två dagars flyttande. Asat soffor, vitrinskåp och annat bråta tre trappor ner och tre trappor upp innan skiten var på plats. Ja ja, veckans goda gärning gjord och nu kan man koppla av resten av veckan.

Tänker inte blanda mig i diskussionen angåend en viss herr Jacobsson. Det finns så många experter som vet vad som är rätt eller fel så min åsikt känns överflödig. Nu är vi ju vana att detta rykte florerar varje silly så det hör väl till liksom och varför skulle det ligga mer i det i år än innan..? Kommer han så kommer han och då får vi bara hoppas att han är så vass som han måste och visa det hjärta som krävs.

Imorgon ska jag sätta mig på läktaren och tycka till i div. 5 derbyt mellan Listerby och Backaryd. Länge sen man var på Åsavallen och kikade på fotboll och med kompisar som lider i bägge lagen efter en tveksam inledning på serien borgar för känslor och kamp. Precis som jag vill ha det...

Den festande lokalpolitikern kämpade sig runt Göteborgsvarvet på 3 timmar och 10 minuter. Ingen märkvärdig tid kan tyckas men med tanke på att han inte tränat en sekund och lagt sig till med en kagge man kan ställa glaset på är jag mest glad att han överlevde... Sista kilometern tog visst 14 minuter så då förstår ni själva att killen led. Starkt jobbat Gardell!

Örgryte har tagit en poäng och har minus 15 efter 9 matcher... Är inte det nån sorts rekord?

Inga kommentarer: