söndag 24 maj 2009

Slut på ledigheten

Ja fyra dagars ledigt har flugit förbi och jag kan väl inte säga att jag slitit ut mig precis. Fixat och donat lite i stugan, grillat lite och tagit det allmänt lugnt så batterierna känns lite mer laddade nu faktiskt.

Fick återigen stryk av sonen i NHL08 idag, det hela slutade med att jag i ilskan slog handkontrollen i golvet så den sprack.... Va fan ska jag göra? Jag får stryk av en 7 åring och den enda motattack jag kan komma med är att slå sönder kontrollen, rätt patetiskt va...?
Så nu har jag suttit med skruvmejsel och tejp en stund och lyckats få ihop den så pass att den fungerar men jag åker väl på att köpa en ny likväl, tjohoo....

Inget nytt på Taiffronten men enligt "Stubben" kommer nya påskrifter i det närmaste så vi får väl avvakta.

Blir att man bloggar lite mindre nu på sommarhalvåret men ska försöka dela med mig av livet genom lite bilder som det blivit senaste dagarna så ni vet att jag lever.
Sen blir det säkert en hel del rapportering från SRF som bara är 10 dagar bort nu..

Nu blir det revanschmatch, jag SKA vinna!

Inga kommentarer: