söndag 5 september 2010

Hmm.....

Ett tag sedan man var inne här och härjade nu. Lusten och tiden har inte funnits till och dessutom har jag inte heller känt mig tvungen att kommentera försäsongen och träningsmatchandet då det finns flertalet andra ställen att läsa om detta. Jag tycker det är jäkligt skoj att skriva av sig och under den tiden jag haft den här bloggen har jag försökt dela med mig lite glimtar av mitt liv, mina tankar om Taif men även en massa löst dravel som kanske bara de mest invigda greppat...
Livet är ju en ständig resa och vad som varit viktigt och intressant igår kanske inte är det idag. Att man sedan har två små grabbar och snart ska bli farsa till en tredje gör ju inte att man har mer tid att förfoga över precis och då måste prioriteringar göras. I detta fallet har bloggen fått stryka på foten och det smärtar lite faktiskt. Att fått vara med på resan under förra säsongen kommer vara ett minne för livet. Jag kan fortfarande inte se hyllningsvideorna på youtube utan att fälla en glädjetår, så mycker känslor att det knappt går att ta på..
Nu väntar en ny säsong med helt nya förutsättningar och det ska bli riktigt skoj att följa de grönvitas framfart under vinterhalvåret.
Hur det blir med bloggen? Jag vill skriva och tycker det är kul men som blivande trebarnsfar och med ett tillbygge på huset på ingående så är det upp till mig att skaffa mig tillfälle att blogga. Jag kommer göra ett försök det lovar jag...